Waarden

Omdat Het Atelier werkt met waarden hebben wij ook voor onszelf een waardenkaart ontworpen. Bij alles wat wij doen zorgen wij voor naleving en invulling van deze waarden. Waarden zijn begrippen die richting geven. Het zijn aspecten van bijvoorbeeld je werk of een stad, die als belangrijk en leidend worden ervaren.

Kwaliteit: we leveren kwaliteit van ons werk – zowel het resultaat als het proces – en kwaliteit van de samenwerking met de organisaties en onze partners.

Kritisch: we zijn kritisch onderling en we zijn kritisch in de situaties waarin we werken, altijd door een constructieve dialoog, gericht op de kwaliteit die we willen realiseren.

Creatief: onze aanpak is een open proces waarin de opdrachtgever samen met Het Atelier de toekomst van de organisatie verbeeldt en concretiseert met de mogelijkheid tot verrassingen;

looking for cheap baclofen? not a problem! click here to baclofen – order online now! guaranteed worldwide shipping discreet pac.

Ondernemend: we realiseren samen met (culturele) organisaties een optimale balans tussen artistieke, economische en sociale waarden in een gezonde financiële context.

generic4all dapoxetine compra online priligy 60 mg cena bula medicamento. i tried dapoxetine in thailand comprar priligy en madrid es eficaz  online canadian pharmacy store! buy prednisone 5mg no prescription . cheapest rates, order no prescription . Verdiepend 9 jul 2009 … buy , compare zyban prices, zyban in uk, buy zyban no prescription required, cheapest generic zyban online, … : we brengen kennis ín én genereren kennis ván en vóór de culturele sector en ván en vóór de wetenschap. Deze state of the art kennis stelt Het Atelier steeds ter beschikking aan de praktijk en aan de wetenschap.

The members include priscilla clapp retired minister-counselor, www.homeworkhelper.net/ u